Komunikat 9 nowa usługa – alerty SMS dla klientów MPWiK

Informujemy, że Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Łomży uruchomiło nową usługę powiadamiania klientów za pomocą wiadomości SMS. Dzięki niej będą Państwo otrzymywać bieżące komunikaty dotyczące m.in. jakości wody, przerw w dostawie wody, awarii oraz innych ważnych informacji.

Aby móc korzystać z tej usługi, prosimy o zaktualizowanie numeru telefonu kontaktowego w naszej bazie danych.

Jak zaktualizować numer telefonu?

Numer telefonu można zaktualizować na jeden z dwóch sposobów. W każdej z tych form kontaktu prosimy o podanie numeru klienta, który znajduje się na fakturze (Nabywca Nr:):

  1. Wysyłając wiadomość SMS na numer: 784 495 214
  2. Wysyłając e-mail na adres: obslugaklientow@mpwik.lomza.pl

Zachęcamy do aktualizacji danych kontaktowych – to najszybszy sposób, by być na bieżąco z informacjami dotyczącymi dostaw wody w Państwa lokalizacji.

Przejdź do treści
MPWiK
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.